۱۳۸۹ مهر ۲۴, شنبه

آموزش زبان كودكان | Magic English


آموزش زبان كودكان | Magic English

iran.st



قیمت: 9,500 تومان
فروشگاه شیراز شاپ
آموزش زبان كودكان | Magic English



بهترين و جذاب ترين مجموعه آموزش زبان انگليسي براي كودكان و نوجوانان



- آموزش كلمه به كلمه به همراه تكرار كلمات همراه با آموزش نگارش لغات



- آموزش زبان انگليسي براي كودكان " مجيك انگليش " يكي از بهترين شيوه هاي آموزش زبان انگليسي است كه در حال حاضر در اكثر سايت هاي دنيا جزء پرفروشترين هاست .

اين مجموعه آموزشي ساخت كمپاني بزرگ والت ديسني آمريكاست كه حتما با كارتون هاي معروف آن از كودكي تا به حال اشنايي داريد . اينك شخصيت هاي معروف كارتون هاي اين كمپاني از قبيل دانل داك ، ميكي موس ، سيندرلا ، پسر جنگل و ... دست به دست هم داده اند تا با حركات و داستان ها و شعرهاي خود به شيوه اي جديد زبان انگلسي را به كودكان شما بياموزند



- آموزش حروف ، لغات ، اعداد ، رنگ ها و ... به ياد داشته باشيد براي آموزش زبان انگليسي هيچ وقت احتياج به داشتن سواد خواندن و نوشتن نيست !!



- همانطور كه كودكان ما زبان فارسي و حرف زدن را بدون داشتن سواد خواندن و نوشتم يا گرفته اند ، شما خواهيد توانست به كودكان خود نيز زبان انگليسي را به عنوان زبان دوم ، به همين شيوه ياد دهيد . حركات شخصيت هاي داستان اين مجموعه گام به گام ، زبان انگليسي را به كودكان شما مي آموزد . فقط كافي است فيلم ها را در ويديو پلير بگذاريد و به كار خود بپردازيد . شخصيت هاي معروف كارتون خودشان كارشان را بلد هستند !



- جذابيت شخصيت هاي كارتوني اين مجموعه باعث مي شود كه كودك شما انگليسي را همانند زبان فارسي از طريق شنيدار و استنتاج مطالب درك كند و ياد بگيرد و به ياد داشته باشيد بهترين زمان براي اموزش هر چيزي همان زمان كودكي است . چرا كه مطالب ياد گرفته شده در زمان كودكي هيچگاه از ذهن انسان پاك نمي شود .



- خردسالان همزمان با مشاهده سي دي هاي كارتون به صورت لغت به لغت با كلمات انگليسي و نحوه تلفظ و نگارش انها اشنا مي گردد .



قابليت پخش در كامپيوتر و انواع Player



13 VCD




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر