۱۳۸۹ آذر ۷, یکشنبه

سیستم تبلیغاتی رایارا


‬ ‪‬تجارت الکترونیک‪

نوپائی تجارت الکترونیک در ایران مسیرهای دراز و پر پیچ و خم حضور موثر در عرصه های اقتصادی و کسب اعتماد عمومی را در حال پیمودن است. پرداخت وجه پس از رویت و دریافت کالا از طریق سیستم پستی کشور در محل سکونت بدون نیاز به گشت و گذار در شهرها ارمغانی برای استفاده بهینه از اوقات زندگی، صرفه جویی در وقت و هزینه از طریق شیوه خرید غیر حضوری و اطمینان از وصول کالای مورد نظر شماست.
‪معرفی رایارا‪‬
به تاسی از افزایش ‪چشمگیر‬ تجارت الکترونیک در جهان و نیز گسترش کمی ، کیفی و کاربردی اینترنت در ایران برآن شدیم تا با بهره گیری از کارشناسان مجرب در حوزه های مختلف، مطمئن ترین، گسترده ترین و در عین حال جامع ترین سیستم تجارت الکترونیک (خرید و فروش اینترنتی) را در سایه چندین سال تجربه برایتان فراهم سازیم به نحوی که نقصان، کمبودها و معضلات سیستم های فعال در این حوزه را به بهترین نحو ممکن برطرف نموده از حجم معضلات و تشویش های این عرصه تا سطح انتظارات مطلوب بکاهیم.
‬امکانات سیستم خرید پستی رایارا‪
امکان بهره مندی از پنل رایگان همکاران (زیرمجموعه) تا 99 همکار تبلیغاتی یکی از ویژگی های سیستم رایاراست. تعیین پورسانت های متفاوت برای انواع کالاها متنوع ترین و جذاب ترین شیوه همکاری را برای فروشگاهها و همکاران تبلیغاتی فراهم ساخته است. رفع مغایرت اوزان درج شده در فاکتور و مرسوله، پاسخگویی آنلاین، در واقع رافع دغدغه ها و نگرانی های مدیران محترم فروشگاهها و از جمله ویژگی های سیستم رایارا می باشد.
‬امکانات سیستم تبلیغاتی رایارا‪
کلیه کاربران در مجموعه رایارا می توانند محصولات خود را به شکل رایگان در معرض رویت میلیونها کاربر اینترنتی قرار داده و حوزه های بازاریابی فروش کالاهای خود را افزایش دهند. سیستم تبلیغاتی رایارا تنها پس از فروش و وصول وجه محصولات، پورسانت های مختلفی را که شما برای انواع کالاهای خود برگزیده اید به شیوه خودکار در اختیار مبلغان و بازاریابان قرار داده و در این روش از دخالت ها و محاسبات شخصی کاملاً مصون می باشد.
جهت آشنایی بیشتر با سیستم و امکانات منحصر به فرد سیستم می توانید با تلفن های  021-55439425 و  021-55439426 تماس حاصل فرمایید.
http://www.rayara.com/template/logo/rayara3.gif

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر